hearts

Har väl inte skrivit på ett tag, har inte gjort någonting och har väl inte haft ork.. Jag har mest varit arg på allt och kommit fram till att jag vill flytta? jag menar, vad har Katrineholm som lockar? en stad som har typ 3 klädaffärer, 2 skoaffärer och 120 mataffärer. Skolor som är totalt värdelösa. och en idrottsklubb som jag inte ens behöver nämna något om. För mig låter det inte särskillt lockande iallafall.

Nu är rhodos bokat också. så v.33 åker jag med far och syster och så vidare dit, ska bli riktigtriktigtriktigt skönt kan jag tala om, men först ska man väl försöka njuta av den Svenska sommarn, hrm.
Nej, nu ska jag tänka och försöka planera vidare. Går mindre bra, och egentligen vet jag knappt vad jag gör heller.
Puss /E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0