please,

Tog till slut min cykel och cyklade iväg till skolan vid kvart över 10 ungefär för att äta lunch med Carro, Robin och Jeppe. Sen skulle carro åka hem och ja, vart skulle jag? jag började inte förens halv 1, så jag ringde Ludwig och han säger att han är i Duveholmshallen och dit skulle Robin och Jesper också för dom skulle stå i HP montern? eller något, haha. så jag gick ner med dom, när jag var där nere ringer jag Ludwig igen. och vad tror ni han säger om inte "jag är i matsalen".. ? såå, det var bara för mig att ta mig tillbaka till skolan.men, mortion är bra har jag hört så..

Jag är så grymt trött också,  men ändå kan jag inte sova dom dagarna jag har sovmorgon och får sova? Nej, då är Emma uppe med tuppen. Men när man börjar tidigt och måste gå upp då känns det som man skulle kunna sova i 2 år, det är något konstigt med det där.
På dagarna går jag iallafall numera runt som någon zombie, känns mindre kul.

Jag funderar på en liten kladdkaka eller något nu, känner att jag behöver någonting som piggar upp mig så det inte ser ut som man sover på lagfotot, fast det lär det väl göra ändå. Men grejen är bara den..
-hur ska jag orka resa mig, gå till köket, plocka fram alla grejer och baka en kaka?
slöemma är i farten, ..eller så är det det hon inte är? hrm.

jagsaknardigjagsaknardigjagsaknardigjagsaknardigjagsaknardig



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0