school

Ja, där befinner jag mig just nu. På ÖFA lektion för att vara exakt. Ska komma på vad vi vill jobba med i framtiden, Men vet jag det eller? Nej, inte en blekaste faktiskt. Men det löser sig nog, kanske.
Jag är DÖhungrig, jag behöver mat, men är nog lunch om en kvart eller något kanske. Kyckling i currygryta med ris tror jag, det låter faktiskt riktigt gott, får hoppas på det.

Jag sitter även på om jag ska träna fotboll idag, med kaik? Jag vill egentligen inte, men Malin ringde mig igår och sa att typ hela vårat gamla damlag hade börjat igen? inte riktigt vad jag trodde, men så var det iallafall. och sen frågade hon om jag ville vara med på träningsmatch på lördag också? Får ta och bestämma mig idag, har ju handbollsmatch då också, fast hinner nog med båda, om jag har tur.
Kanske är vettigare att träna fotboll än handboll? efterssom vi var 7 förra träningen och alla verkar ha lagt av för att säsongen är slut? även tränarna? jaa, jag vet inte. klubben kaik är nog egentligen inte min grej, men inte så lätt att ta sig någon annan stans utan körkort? efterssom jag nog aldrig kommer ta körkort ändå..jag är kass på bil.

beeeeeslutsångest jotack.
Puss
/e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0