torsdagsmorgon

 Godmorgon,
Vaknade för ett tag sen, även jag är jättetrött, hm är något fel på mig. Börjar 9.25 men kan nog egentligen börja bortåt halv 1 idag, för har inga lärare. Dom sa att vi skulle ner och kolla på gymnasiemässan eller vad det var för att dom var där, får väl se, går nog ner en sväng sen.
Hoppas förövrigt på en lugn lugn lugn dag, och är väldigt glad över att jag inte har nationella prov i Engelska idag, som många andra har. puss på det, jag skulle iallafall få sämst om jag gjorde det.

Ikväll är det sista handbollsträningen och även lagfoto vilket varje år blir ett stort misslyckande för min del. Men, man får väl ställa upp och vara med. Vi skulle ha våra overaller på oss tror jag? känns mindre kul med tanke på hur min overall ser ut, den har spetsiga axlar och man ser ut som mr.muscle man (hur nu det stavas?) i den. jaja, det är väl kul och vara den som inte-ser-ut-som-alla-andra? hrm..

/EEEE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0