you and me

skoldagen gick skapligt snabbt faktiskt, det var skönt. Blev att sola med carro sen, till en början fick jag bara väldigt mycket fräknar. men nu har jag fått färg, lite röd faktiskt. men det lägger sig snart. efter det for jag hem och sedan dess har jag suttit här i stort sett.

Har prov i hotell imorgon, kan i stort sett ingenting så måste nog lösa lite. men det borde inte bli så svårt, tror jag inte. Samhällskunskapsprov på fredag också, då har vi även bad på idrotten. får väl se hur det går om jag drunknar eller om jag överlever eller hur det blir? haha, ingen som vet.
Jag har lite problem nu, jag fattar ingenting av boken, är typ bara massa intervjuer.

Jag är med på tv ikväll också tror jag, dom kom och ville intervjua oss på stan. dom fick stå och tjata ett tag men sen offrade jag och carro oss, haha!
tv4öst ikväll 18.45, det kan bli en upplevelse i sig vill jag lova.
- det är ju inte ungdomarna som är dom farliga på stan.
- vilka är dom farliga då?
- gamla gubbar.
Haha, carro lyckades.

puss
/e

Kommentarer
Postat av: carro

jag skulle sagt våldsamma gubbar istället :) haha.
fast vi var inte med så spela roll. jag tror att dom sålde inslaget till någon större tv-kanal!

2008-04-02 @ 21:04:02
URL: http://carolinemyrdahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0