-

Igår blev det en heldag med carro, vid djulö :) Första dagen med henne på hela sommaren? tror jag. Skönt var det, lite färg fick man nog också, Men jag brände mig inte? röd i ansiktet blir man väl alltid, men ingen annan stans tror jag inte, inte smörjde jag in mig heller, nått har hänt med min hud. men jag tackar inte nej till det :)

Idag är vädret inte lämpat för att sola i, lite regn och rusk är vad vi har här i katrineholm.
Joakim är här också, vi har haft fight hela morgonen. han trodde jag hade tagit nått piller för han tyckte jag var helt galen, eller nått sånt. Jag hade tråkigt, måste ju liva upp stämningen lite, visst?
Ikväll får man träffa lite vänner, tackar man inte nej till.
Mamma kommer hem idag också, fast jag är ju hos far så. men imorgon ska jag dit, antar jag. Hoppas hon är glad när hon kommer hem, annars tror jag att jag stannar här (: haha
Nu ska jag gå till bääästa
Pussochpisk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0