-

Igår blev det att gå ner på staden tillsammans med anna, eller okej, vi åkte ner. :) Sen kom även carro och vi kollade på motorcykelkortegen, (stavas?) jaja, skönt att komma ut och inte bara sitta här iallafall, även skönt att träffa dom också. om jag får säga min mening, okej det är ju klart jag får? haha (:
Anna åkte hem tidigt, nästan direkt med stefan sen och carro och jag gick mest omkring och tittade sen gick även vi hem, hon följde mig tillochmed, snäll hon har blivit. Juste vi åt en chocholate dream på McDonalds, den var gudomlig.

Idag vet jag inte vad som händer, träning ikväll men vet inte om jag ska träna, ont i halsen och ryggen, fortfarande så får se. Sen är det utebio ikväll men vädret just nu gör mig inte jättesugen, men det kan komma att ändras. När mamma kommer hem från jobbet ska jag säga att vi ska åka och handla mat, det är mysigt. och nej, jag är inte som alla andra, kolla ÖB också kanske, hm. det blir nog bra.

Idag är det torsdag, på söndag åker jag till rhodos. typ 4 dagar kvar och jag längtar som en tok. Det enda som skulle kunna göra resan bättre är om min älskling följde med. I min resväska? snääälla. jag behöver ingen mer packning. hihi
Nog om det, det blir skönt att komma bort från den här jävla hålan.


ibland vill man bara skratta, vilken stad, vilket ställe. ja, det glädjer mig att det händer nått iallafall.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0