-

gårdagen blev lugn, gick och åt grillspett och pommes och sen gick vi hem och myste, perfekticoo.
Idag har vi inte gjort någonting, skulle åka in till linköping men sen blev klockan så mycket att det kändes onödigt och då ångrade vi oss att vi inte påkte in tidigare, haha. Har varit och handlat också, så ikväll blir det tacos.
Taco a'la emma:
Bröd
Köttfärs
Ketchup
Det låter gott, visst? dock tycker inte joakim det men han kan äta sin majs, usch.

Har nyss duschat och tvättat håret med dubbeldusch så nu sitter jag här och luktar som en man, men det får gå. håret vart som ett trassligt fågelbo också, men det är ett senare problem.
Blir kanske filmmys ikväll och sen ska jag nog försöka få ta en låt på GuitarHero, bara för att jag är så otroligt bra och klarar mig kvar typ i 10 sekunder på expertnivån, puss på det.
Joakim står och tränar, han var ute och sprang förut också, han är duktig han. men jag sparar mig. MATCH IMORGON!! kulkulkul. 

Vet inte hur jag ska komma hem imorgon bara, HÄMTA MIG?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0