-

Blev hämtad av peter i åtvidaberg förut, så det löste sig galant.

Matchen slutade med förlust till oss, tyvärr. det var den sämsta domaren jag varit med om, helt sjukt. Kunde inte spela så länge heller, hänt nått med mit lår. bristning, streckning eller vad det nu heter kanske, och hur mycket suger inte det? Hoppas det inte är allvarligt för jag vill träna i veckan. och till på söndag ska det vara bra, för då möter vi kaik och, det är ju alltid roligt. men inte heller så kul och köra och slå upp det hela tiden, då kan det ju ta år innan det blir bra. Minns en annan gång jag hade sånt här, då hade jag ont länge. vet inte vart det kom från idag heller? kände av det innan matchen och sen vart det värre och värre ju mer jag sprang på det, till slut gick det inte och springa så då gick jag av plan och satte mig i gräset och då när jag försökte lyfta benet så gick det inte, det bara skakade. hm, inte kul.

Imorgon är det som sagt skola, jag varken vill eller har någon ork.
Jag vill att Joakim ska komma och rädda mig :(
Godnatt, fast jag kommer inte kunna soooova än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0