-

hemkommen från skolan för ett bra tag sen.
Skulle slutat 14.10 men slutade halv 2 kanske? kunde slutat ännu tidigare tycker jag efterssom kjell inte hade nått vi skulle göra ändå? Kunde skippat hela lektionen och slutat 11.40, jaja.

Tänkte köra både fotboll och handboll idag och se om benet håller, men nu vet jag inte hur det blir med fotbollen, har kanske ingen skjuts. Handbollen kommer jag ju ner till, för det första kan man gå dit, det kan man inte till fotbollen (marmorbyn) eller jo kan, kan man. Det har tove visat prov på :) haha men jag tror jag hoppar det idag. Mamma säger även att hon ska träna handboll idag, så då kommer jag defenetivt dit!

Hungrig är jag, som vanligt. kanske ska fixa någon mat snart. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0