-

Fredag idag, så grymt skönt, vill bara pussa på det!
Fredag betyder en lektion för min del idag, börjar halv 1 någongång tror jag och slutar halv 2 kanske? Då kommer mamma och hämtar upp mig och sen skulle vi göra någonting, kommer inte ihåg vad och sen vid 2 ska vi kolla på en lägenhet i stan.
Min far ringde igår och pratade lite om handbollen och sen sa han att han skulle till norrköping med jobbet tror jag på julbord ikväll, så jag blir hemma här hos mamma istället!

Imorgon blir det troligen Stockholm, om jag inte fattat helt fel. Det blir nog bra!
annars vet jag inte riktigt vad som helgen erbjuder..

Nu ska jag slänga mig i soffan, mitt huvud hurtar.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0