-

Godmorgon!
klockan är rätt mycket, vid typ 10 ska vi åka och jag har bara gått upp. Måste kasta på mig kläder snart.
Vi ska åka till södertälje istället tror jag, blir hockey istället för handboll, kul byte. haha ne men så långt till uppsala så blev södertälje istället, ska väl först kolla i lite affärer och sen kolla hockey, sen kanskekanske kolla bio eller nått på heron city, vem vet. Vet inte när jag kommer hem, ikväll någongång skulle jag tro. jag vet inte så mycket, jag bara följer med :)

Hörs sen, Puss.

Bild att njuta av under dagen.
xcb

Kommentarer
Postat av: L O O

Godmorgon! Vad ska du hitta på idag då?

2008-12-06 @ 09:07:15
URL: http://loem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0