-

Kom på att mamma slutade jobbet typ samtidigt som jag slutade skolan, så jag åkte bil hem :) skönt o slippa gå i regnet, men lite slö känner man sig.

Satt nyss och pratade med mamma vid köksbordet när vi åt, vi känner oss sjukt depprimerade båda två och vet inte om eller vart vi ska flytta eller vad vi ska göra. men nått måste ju hända? just nu är allt så himla tråkigt så man inte har lust och göra någonting, ingen lust och gå upp och gå till skolan på morgonen för man vet att det antagligen blir lika tråkigt och onödigt som vanligt. Ingen lust att åka och träna, för att man vet att det är någonting som inte känns bra. och det var det som gjorde att jag tyckte det mesta var så kul förut, handbollen! Men vad fan ska man göra? gå och ha det tråkigt dag ut och dag in hela jävla livet? nej, så vill jag inte ha det. NÅTT MÅSTE HÄNDA! mammmmaaaaaa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0