-

För att förtydliga lite så är inte handbollen nerlagt, seriespel är urdraget men man får fortfarande träna om man vill. Vilket är ungefär nerlagt för mig.

Nu till dagen;
Började med bowling imorse, ledde efter första serien men sket sig i andra. Evelina hade sån jävla tur o fick massa bra!
Jaja, film på Svenskan, Romeo och julia. Någon nyare, fast som egentligen inte är ny längre. Jaja, jag har inte sett den iallafall, verkade helt okej, dom 20 min vi såg.
Sen har skoldagen bara varit tråkigt. Förutom sista lektionen, Evelina förgyllde min dag, och kanske kjell lite också!

Sitter hemma nu, gått hem i kylan, brrrr.
Väntar på att mamma ska komma hem, tror vi ska åka till Eskilstuna och se Hammarby-guif sen, har biljetter undanlagda iallafall, det är ju braaaa?
Nu ska jag mysa ner mig i soffan. Puss

I love you

Kommentarer
Postat av: Anonym

så nu har Hammarby förlagt sin hemmaplan i Eskilstuna, det betyder att det är ett derby du ska se alltså, det måste bli storpublik! spännande! =D

2008-12-10 @ 16:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0