-

Så, borta hela dagen, dyngtrött nu.

Var som sagt hos joakim förut, mamma och peter kom och hämtade mig och så for vi till Örebro, Ikea och Marieberg. Gick omkring där i några timmar, och sen åkte vi hem, åkte ner till mormor och fick en mysig adventsfika. Tredje advent idag? helt sjukt ;o lussebulle och dricka, mums!

Igår som sagt; 110årsfest.
Hade riktigt tråkigt först men sen blev det kul när folk började få i sig lite. haha
Släkten på far´s sida och mamma var nog dom som hördes mest måste jag nog villigt erkänna. En satt och pratade om norge hela kvällen, ungefär samma mening hela tiden. Faster kramade mig så jag nästan stryptes, Men menade nog väl. Hon talade om hur mycket hon tycker om oss så (A). Dom körde tigerjakt och nästan slogs om vem som sjöng rätt. Min farfar kände inte igen mig. Dom förstog inte hur tolle kunde ha en så söt dotter. Helena skulle skjutsa hem mamma och mig på mortionscykeln. farfar tyckte jag skulle skriva kontaktannons i tidningen. Ja, ni hör ju hur det låter?

Skola imorgon, sista veckan innan juuullov. Hur underbart låter inte det?
Ska bli så himla skönt, få mer tid med baaby med. iih.

Nej nu ska jag kolla vidare på sanningens ögonblick.
Godnatt alla mina läsare!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej =)

Har du lust att hjälpa mig med en väldigt enkel sak? Nämligen att bli medlem på 2 sidor, det är gratis.

Blir du medlem så kommer jag länka till din blogg, snällt va?



http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=107234



och



http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=158025



är du aktiv på sidorna kommer du få gratis presentkort på H&M, Makeupstore, Kicks, Body shop eller GinaTricot! Det passar väl bra nu till jul och rean? :)



Tack på förhand.



Kram Sanna!

2008-12-14 @ 21:47:59
URL: http://sannawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0