-

Mamma och jag fick något ryck och har rensat. Har grymt mycket skräp och onödiga saker överallt.
Rensat skafferi, annat skit i köket, badrum, lådor. ja det mesta helt enkelt. men det roliga är att vi fortfarande har lika mycket skit? aja. funderar på att även ta mitt rum, kläder bland annat. har massor som jag inte använder. mer som bara ligger än som jag använder, kan man också säga. känns rätt onödigt, men jag tänker som många andra säkert också tänker; Jag kan ju ha användning för det nååågon gång. hm, får se om jag orkar :)

Nu ska jag kolla runt efter klääänningar.
Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej godis!

om du vill få hem ett par gratis linser (färgade)

så kan du kika i min blogg och läsa hur,

jätte lätt! :D kram

2008-12-15 @ 18:01:22
Postat av: Agnus<3

Hejhej! Va fin blogg du har!! Headern är jättesnygg!

Kolla gärna in min blogg. Kram

2008-12-15 @ 18:02:06
URL: http://misscarlzone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0