-

Nationella i matte A igår, ja det får man väl se hur det gick.. Efter det var det svenska och sen lunch på hot basilika med evelina, carro och sandra. Hade tydligen slutat, fast det visste vi inte innan. Ingen matte och ingen personlig försäljning, Skönt!
Blev en sväng på staden efter, sen hem till evelina! Ägde henne på lite tv-spel, eller så var det så det inte var? och sen kolla på life of ryan, fast han har klippt sig, det gillas inte!
Gick hem och umgicks med mor min sen, och sen vid 8 gick jag ut och gick med Sandra, Evelina och Linda. Först bort till laggarhult och sen tillbaka och bort runt duve, och sen till statoil, måste ha gått minst en mil, men det var superskönt! var dock inte hemma förens halv 11, och då var jag tvungen o duscha så är lite trött nu, men det är sånt man får ta.

Är i skolan nu, ÖFA. lång dag idag och slask ute. hm,
Ikväll tror jag att jag ska lyssna på julmusik och baka lussebullar, hur mysigt är inte det?
Men det är om jag orkar,
Nej, Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0