-

Vad ser jag när jag kommer ut ur duschen om inte att det regnar? det ska inte regna i december, det ska snöa. VISST?
Nu vart jag skapligt otaggad till att gå ner på stan iallafall, och jag kan ju gärna inte be mamma följa med mig/åka bil ner, nej det funkar inte. Får väl helt enkelt vnta o se om det slutar regna eller ta det någon annan dag, svårare än så är det inte.

Inte riktigt bestämt mig om jag ska ta på mig vanliga kläder, eller myskläder? myskläder är ju det skönaste i det här dåliga vädret, kanske kan hitta på nått som både är mysigt och, ja ..vanligt. haha får se hur det blir med den saken.
Vet inte riktigt vad jag babblar om längre, ska kasta på mig kläder nu iallafall.
Puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0