Cause I know how it hurts

Tredje inlägget för dagen? det går åt rätt håll, eller så är det det de inte gör. . aja
Ska iallafall åka och träna snart, hoppas att det blir någotlunda kul, jag känner iallafall att jag måste träna, jag hatar att bara sitta hemma och tycka synd om mig själv och äta paradis chokladask, okej det gillar jag. men jag klarar inte av att vara still.

Träningen är inte slut förens 10, alldeles för sent enligt mig. då kan man inte somna förens..sent. usch
och imorgonbitti har vi nationella provet i Matte A, ja vi är lite efter men vi har första delen imorgon iallafall. Hoppas att det går bra, är mest orolig över den där arbetsuppgiften och att jag ska få total blackout och svettas som en gnu för att jag får panik, det brukar kunna hända. vet inte varför..

Men, nu ska jag slänga ihop saker och sen dra mig, Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0