chooocolate

Min chokladask har redan tagit slut för ett tag sen, så nu har jag gett mig in på mammas istället, heeeeeelt normalt. Men choklad måste vara det godaste som finns? den mesta choklad är god. Jag hade wienernougat, okej, det kanske inte är choklad? men äh, gott som faaasiken är det iallafall. och mamma har en geisha, som hon fick igår av tomten, till allra bästa helene från tomten stog det, fast egentligen var det till helene, från helene. vad gör man inte för att få paket liksom? förstår henne. Choklad är sjukt gott iallafall, när man är sugen på det!

Sitter och kollar på film på kanal3 nu, bröllopsfixaren. Redan sett den. Men den går att ses igen, finns inte så mycket annat och göra då jag kollade bussar till vingåker försent. men sånt händer. vi sågs ju faktiskt förut idag, och ses imorgon. Men ändå..? jag saknar honom varje minut jag inte är med honom, min lilla julgris.

Har inte så mycket annat och skriva just nu tror jag inte,
..och nu var pausen slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0