Godmorgon

Sovit gott? Jag har sovit halvdant, vaknat flera gånger och är trött nu med, men igck iallafall upp? vet ärligt talat inte varför.
Gick upp och läste att det varit jordbävning i sydsverige, skåne. Mätte visst 4.7 på Richterskalan och ska ha varit den största i sverige sen 1904 eller någonting, rätt läskigt tycker jag? man tänker typ att nej, det händer inte här i Sverige, men jo det gör det ju tydligen ;o Jag kan ju bara tänka själv om jag skulle vakna av att golv och fönsterrutor skulle skaka, skulle ju bli livrädd. Nej, sånt tycker vi inte om!

Idag är det tisdag, skolan mellan 10-2 någon gång tror jag. Känner att jag börjar få ont i halsen och grejer, känns mindre kul. Får hoppas att det inte blir värre. Men mamma är typ likadan, så det är ju mycket möjligt.

Ska lägga mig framför tv:n nu ett tag innan jag måste byta om och fixa. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0