Godmorgon!

Ingen sovmorgon för mig idag inte, dock så gick jag upp självmant. Somnade rätt tidigt igår, för att ha lov i allafall. men kvällstrött som man är så är det inte mycket o göra. Gör dock inte så mycket att jag redan är vaken, tycker det är rätt skönt att bara dra omkring här hemma i träningsoverall och vara allmänt sunkig.

Vet inte vad som händer idag, kanske gå ner på stan och fixa mamma's julklapp. Sofie hade fixat till far så jag får väl pallra mig ner på stan någongång iallafall och fixa mamma's, sen är julklappshandeln färdig för min del tror jag,kanske. Inte långt kvar till julafton nu, 5 dagar cirkus? Tiden bara rinner iväg nu känns det som, känner ingen riktig julkänsla här hemma heller, jag vill ha julgran nu, måste ta ett snack med mamma. Och enda gången jag får riktig julkänsla är när det snöar, är riktigt vitt och fint ute och man sitter inne och myser, DÅ får jag julkänsla. Skulle kanske baka eller koka kola, eller knäck eller nått, det är ju lite mysigt?
Kan bli dagens projekt.

Nej, nu ska jag kolla runt lite, hörs senare.

Kommentarer
Postat av: Tereze Kirch

Trevlig helg och god jul på dig :) Kram!

2008-12-19 @ 09:27:05
URL: http://tekirch.blogg.se/
Postat av: Amanda

snygg blogg

2008-12-19 @ 10:06:28
URL: http://www.metrobloggen.se/Dotteralberta

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0