Godmorgon

Igårkväll mådde jag grymt illa och somnade i soffan, vaknade runt 2 kanske och gick upp och gjorde mig iordning, mådde dock lika illa om inte mer då, kunde knappt stå upp. hm vet inte vad det är som spökar.

Jaja, imorse vaknade jag av att jag drömmde, jag drömmde at jag körde bil. Jag hade inget körkort med min syster sa att jag skule köra hem från specce iallafall. Och visst gjorde jag det, Gick fort som fan och jag vinglade över på andra sidan av vägen hela tiden. Sen hörde jag på polisradion som min far har i sin bil att det var någon dåre i en röd king cab som körde som en galning ifrån specce och att dom följde efter mig, då vaknade jag. haha

<3  11 months

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0