He's beautiful

Soffmys är bäst, visst?
Vi ska nog fixa gran också, mamma var nog på :) Sen om det är riktig eller våran otroligt fula plastgran vi ska sätta upp, det har jag ingen aning om, bara det finns en gran så är jag nöjd, fast mysigast är det ju med riktigt, men dom barrar så otroligt. Jag vill ha en fet kungsgran!

Min ide om o koka knäck eller kola har inte kommit någonstans, känns så himla jobbigt. men det är ju gott. Eller ja, knäck utan knäck (utan nötter) är godare än med nötter, fast båda är gott. allt sött är gott!

Ska nog hoppa in och ta en lång, varm och skön dusch nu och hoppas vi att när jag kommer ut ur duschen så fallen snön, chansen är ganska minimal, men man kan ju alltid hoppas.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0