Love Actually

Nu har dom äntligen gått, haha.
Inte för att jag har något emot någon av dom utan mer för att jag kan sitta här och vid tv:n här istället för att sitta i mitt rum och kolla på dansbandskampen. Har bara 1an, 2an osv där. Fast hade ganska mysigt med asventsljusstake i fönstret och tända ljus i rummet, så ska inte klaga egentligen.
Dock var det inte så mycket bättre på tv här heller, vid 9 börjar Love Actually. Skulle man kunna se på, har sett den men det var ett bra tag sen. Synd bara att mitt sällskap inte kommer förens seeeent. nej, men bussen gick kvart i tio tror jag.
Bättre att han kommer då än att han inte kommer alls :)

Är riktigt sugen på någonting gott känner jag, har inte så mycket hemma dessvärre. Men får väl ta den sista julmusten och mysa ner mig under en filt framför tvn.
Men först - Mjukisbyxor och tofflor :)

Kanske blir mer skrivande sen, Puss
xcv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0