Rubrik

Kollade precis på termometern. den vsar -9.5 utomhus ;o länge sen det var så kallt här i mellansverige. Lite snö på det här bara så blir det ju kanon!
Jag vill sååå åka och åka snwboard/skidor någonstans, längtar som en tok efter det. Men vet inte när jag kommer få göra det? Var alltid på skidsemestrar förr, varje vinter, men nu var det jättelänge sen, ingen tycker det är lika kul längre. och jag som skulle kunna åka upp till fjällen och leva bland renarna i flera veckor känns det som.
Hoppas man kanske kan åka någonstans nån/några dagar iallafall? hoppas hoppas hoppas

Nyår blev helt plötsligt krasch förut, men jag tror det börjar lösa sig nu igen? hm, men fan vad tråkigt allt känns.
Men, ja.. hoppas det blir bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0