That's what friends are for

Precis tagit mig en dusch, lång o skön dusch i ca 45 grader. Så nu är mitt lättflottiga hår lite renare förhoppningsvis. Duscha varmt och skönt och sen hoppa i tofflor, myysbyxor och myströja måste nog vara bland det skönaste som finns, jag älskar det. Fast hundra ggr skönare är det ju om man tränat innan och sen sätta sig och äta någonting gott, mm det gillar emma! synd bara att det inte finns så mycket och träna, men det löser sig kanske förr eller senare.

Funderar faktiskt på att lägga mig under mitt varma sköna täcke snart, är rätt trött. Lite sovmorgon imorgon också, vet dock inte när vi börjar. Ingen webbdesign. Börjar kanske runt tio någongång. Måste kolla upp det innan mina ögonlock ramlar ner.

Inte långt till jul nu, känns som tiden går så himla fort.

Nedräkning 1; 9 dagar kvar till julafton

Nedräkning 2; 4 dagar kvar till jullov

Nedräkning 3; 2 minuter tills jag somnar

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0