underbart

provet tog cirkus tjugus minutus, tror det gick bra också. hur underbart är inte det? skrev ner allt utan att knappt behöva tänka, vilket är tur, för när det kommer till att tänka så är nog inte det min starkaste sida. men som vanligt så gick det kanske inte bra ändå, men.. vi får seee. säkert blandat ihop massor. varför är jag alltid så negativ? PROVET GICK BRA! jaaaaa!
Sista provet innan jul, tror jag? läxförhör och någon inlämning och skit kvar men det får man ta.
visst fan, praktikgrejen. baaaah!

Nog om prov och strunt, det är ju FREEEDAG?
jag älskar fredagar, dem gör min glad, oftast. snö gör mig också ganska glad. ih, jag vill åka pulka?
bus bus bus


Kommentarer
Postat av: Babbidesign - [Design & Foto]

Hejsan! Om intresse finns för ny design till din blogg, kika in hos mig http://babbidesign.blogg.se !

2008-12-12 @ 13:18:19
URL: http://babbidesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0