Uppesittarkväll, Zzz

Snart är våran uppesittarkväll slut. som vi har längtat, haha nej. jag gillar Bingolotto men vore roligare om man vann typ en resa eller något kul, visst? Vi vann 100 kr, så nu kanske vi måste spela nästa vecka också. hahaa
Gud vad trött jag börjar bli, helt sjukt. Måste gå och sova nu tror jag. har inte sovit nått under kvällen, trodde jag skulle slockna vid 10 men nejdå, jag är så vaken så. men snart är jag inte det. skulle nog vara skönare och somna i sängen än här på stolen..

Julafton imorgon, mysigt.
Får väl se om jag har varit snäll, lite snäll måste jag ju ha varit när jag redan fått 2 julklappar? Trodde knappt inte jag skulle få nått, men nu har jag tillochmed fått innan julafton. det är ju bra.
Nu börjar det bli massa blabla, så godnatt
och goood jul :)

Kommentarer
Postat av: Tereze Kirch

Har lagt till dig på bloggkoll nu, din blogg är bra :)

2008-12-24 @ 00:20:09
URL: http://tekirch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0