you don't care how it hurts.

Legat i soffan sen jag kom hem, inte riktigt det jag tänkt men jag orkar ingenting just nu.
Om mammas huvudvärk går över kanske vi bakar lussebullar sen, har sagt att vi ska göra det i några veckor nu, men blir aldrig av, så blir antagligen inte av idag heller, tyvärr. mysigt o baka, dock inte själv. o sen är det gooott med, iallafall när dom är färska och varma, mums!

Blir nog tv ikväll annars, kanske en promenad. Just nu känns det dock inte som jag orkar det, men får se.
Nu ska jag laga makaroner och falukorv, min speciellitet.
Inte ätit något ordentligt idag, köpte en ciabatta (stavning?) på lunchen, utan smör var den med. och mineralvatten, bröd o vatten. men det var gott.
Nej, Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0