FREDAG, puss

Fredag idag, började med att jag gick till skolan även jag kanske borde stannat hemma. men är man seg så är man :) gick mestadels för att kunna vara med på coopertestet (stavas?)som vi hade på idrotten sista timmen. men det slutade med att jag gick av, typ förlamad? haha, jätte läskigt :( duktigt emma.

Var även och fick ryggen lite knäckt och fixad efter skolan, välbehövligt jotack.
efter det blev det att fara ner till faader och nu sitter jag här :) ska kanske gå o kolla film eller nått? ja, vem vet.

ha det bra caroline, för du är nog den enda som eventuellt läser :)

Kommentarer
Postat av: caroline

haha, klart jag läser. du har ju uppdaterat ;o

2008-02-04 @ 16:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0