söndag

sitter här i myskläder nu, slappardag idag. Följde med syster och mamma till factory outlet en sväng förut, det är det enda som har hänt idag.

Fest i fredags, va lite seg och så först, men ändå sugen då det inte hänt nått sen nyår :) det var kul!

Gårdagen blev också slappardag, sväng med mamma på stan sen ner till far o gjorde just ingenting :) Blir väl många slappar nu när det äntligen är sportlov. Det gillar jag verkligen, det behövs, ävcen inte skolan är jobbig, eller jo, den är jobbig bara för att edn är så tråkig/seg. usch

Känns även som jag aldrig tränar längre ;/ usch. bara för att handbollen är så tråkig. blir kanske gymet ikväll, eller imorgon. men inte så rolitg ;((

Nu blir det snart att åka till mamma igen och kolla på andra avenyn och en annan del av köping <3. det gör mina söndagar, jag lovar.

på tisdag blir det bääästa . <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0