-

Nu åker jag hem från vingåker snart :( vill inte.
ska jobba i veckan och sen blir det åhus på torsdag, det blir great hoppas jag.
Har gjort en del, tror jag. men eftersom jag inte har någon dator hemma och kan skriva så kommer jag inte ihåg vad jag har gjort, mer än att jag var hos anna i fredags. Det har iallafall varit bra!

 Idag ska jag fira min kusin som fyller någonting, 6 eller 7 skulle jag tro. Därför jag måste åka hem, jag vill inte. för jag kommer inte kunna träffa joakim vanligt på länge, kanske ingenting :( och det suger!

mån- ons  . Jobb
Tor- sön   . Åhus
mån- ons   . Jobb
Sen måndagen efter det åker han tillbaka till det stället jag inte vill ska finnas.
Orkar inte skriva mer, måste lägga mig och krama J, HÅRT!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0