-

Tänkte passa på att skriva lite om åhusresan nu medans joakim inte är här.

Resan dit tog ca 6 timmar, och det var en resa med mycket sång, sånt gillar vi. När vi kom dit satte vi upp tälten, och ja man ska ha sånt tält som julia hade med sig, 70-tals stuk. Snabbt gick det o sätta upp medans sara mordärnare variant tog ett bra tag, arrggh.

Efter det började partyt, och det var nice vill jag lova. hamnade brevid störtskönaste grabbarna från gööötet. Tyckte om hela bunten förutom en viss kim som jagade mig, han älskade mig sa han, sååååhääääääääär mycket tillochmed och sträckte ut armarna. Sen sa han till sina tränare "där går min drömtjej, hon har pojkvänn" haha. usch. På kvällarna satt vi ute och lyssnade på levande musik på vårt lilla inhängnade område, :) haha. En viss Tosse, som han kallades sjöng och spelade och flera stycken sjöng så man ryste. sånt gillar vi.

Nu vart det lite om alla dagar, men iallafall dagen därpå vaknade jag brevid min luftmadrass, där jag även somnade. klockan var kanske halv 8 och jag och louisa gick upp och åt frukost, haha louisa är bäst.
Sen blev det att gå ner till stranden, går inte ens att beskriva hur underbart det var där. där tillbringade vi hela dagen och på kvällen var det ju såklart paartyyy igen, och jag måste säga att det mer var som bara en festival, haha :) Skönt folk som inåtskogen. hälften trodde att jag var sthlmare och hälften att vi var norrlänningar. hah frågan är vad som är bäst.
Den kvällen var också grym och sen här natten fick jag sova med malin som kanske inte var i toppform, Haha. Första kvällen kunde inte louisa stå på benen. "Jag måste bara få säga en sak.., vart är min mobil, min kamera och vaaaart är mitt kamejafooodal"    "jag måste bara få säga en sak.., vad ä kloockaan?" haha internt. men vafan kul var det. sköning det där. Malin var lite sådär söt alla kvällar, allt var som vanligt :) haha.

På lördagen var det dags för att spela, pigga och glada begav vi oss ner mot stranden, majzzan med sin snygga t-shirt som jag designade klockan.. jaa efter 12? den natten. Jag tror hon gillade den, visst gjorde du maja?
Var kul och spela, har saknat handbollen, det här var visserligen inte samma sak, men ändå. Hälften av folket som var där spelade inte ens handboll utan var där för festen så. vi spelade våra matcher och sen trodde vi det var bra, men nej sen ringde mamma och frågade hur det gick i slutspelet. Haha det missade vi. men vi var glada och rödbrända ändå.

På kvällen gick vi ut och åt och gick tillbaka till allt mysigt folk. JAG ÄLSKAR ÅHUS! nästa år - samma plats, samma tid. looove. Jag har säkert missat en hel del men jag mådde så bra så det räcker att jag vet om det :) haha

Idag har jag varit i lyttersta med fam Juhlin. Eller ja, joakim, hans mamma och micke.
Jag menar, det är ju dumt och vara i solen utan att få färg. och rött är ju fint? bra emma! så här mycket färg har jag nog inte fått på ett tag, lite är brunt också.:) kanske.
Nu sitter jag och väntar på att J ska komma tillbaka och att vi ska äta, kebabrulle blev det för mig, nyttig tjej. Igår blev det pizza, men scchh.
Blev ett långt inlägg, men nu ska jag sluta skriva. Puss

Kommentarer
Postat av: Majsan

jag älskar t-shirten! :D bästa spritpennan som överlevde tvätten också :P

2008-07-25 @ 22:51:32
URL: http://mfaps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0