-

Lång skoldag? nej.
började 9.50 och sen var hela skoldagen slut vid 10.40 kanske, så 50 minuter skola, lagom. Både engelskan och mentorstiden var inställda, skulle egentligen slutat halv 4, skönt!

Efter skolan kom jag hem och sen kom syster med vanna, hunden som vi hade hand om förut som hon nu ska ha hand om igen, hon fick nyss valpar och vi tänkte att vi inte orkade vara fodervärdar längre men nu har sofie fått nått ryck och eftersom hon bor så litet just nu så ska hon vara här och sova om jag fattat saken rätt, så hon ligger här brevid mig nu eftersom sofie åkte iväg och jobbade nyss. Men iallafall, vi åkte ner till mormor&morfar vid 11 tiden och fikade lite, och sen 20 över 12 ungefär bjöds det även på mat, stuvade makaroner och köttbullar, tackar man inte nej till. Det som var lite roligt, eller sorgligt kanske var att efter vi vart där nere i kanske 10 minuter så säger mormor "nemen, det är ju du emma, jag trodde inte det var du, jag kände inte igen dig" eller något sånt och vi sågs senast i förrgår. haha Sen lite senare kom morfar hem, han hade vart ute och gått med stavar och han säger efter ett tag "Men det är ju du, jag trodde det var någon kompis sofie hade med sig" Haha, ibland börjar man ju fundera. Men dom tyckte iallafall att jag fått mer färg i ansiktet och att jag fått ljusare hår, men jag menar, dom borde väl känna igen mig? mormor kollade på mig massor innan hon såg att det var jag, dom är lite kul.

Nu vet jag inte vad jag ska göra, vet inte heller om jag ska träna ikväll. Har en hel del plugg att göra såhär i sista sekund (som vanligt) och är trött och seg, tove skulle inte heller träna, men får se. Annars ska jag försöka träna något annat eller gå en sväng eller något för kan inte träna på torsdag heller för då är det brännboll med hp1a, hp1b, up1. Inte heller nästa tisdag om vi får gäster då, för någon fyller ju år..jagjagjag.
Fotboll på tv ikväll, Sverige-Grekland. inte missa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0