-

Ölbrännbollen med city's ettor igår var kul, eller kvällen var kul kanske man ska säga. vart inte så mycket spelande. Gick även och pratade med pontus ett tag, han tordes prata igår, mycket desutom, jag blev förvånad. Efter vi varit där ganska länge så gick vi till maistro där robin bjöd alla på pizza, det var nog det godaste jag ätit på länge, satt fint som handen i handsken, mums. Sen gick vi en sväng på staden men där var det mest åk7-9 som slutat skolan, dvs mindre kul!

Sov inte bra i natt, vaknat flera gånger och hållt på o dö av törst och så. men det får man ta.
var bara att pallra sig ner till djulö sen där brännbollsturneringen var. Började med att möta a klassen och vi var helt säkra på att dom skulle vinna då dom var typ dubbelt så många som oss, vi var ungefär 10 st då. Men nejdå, stryk fick dom och stryk skulle dom ha! Nästa motstånd då var hp2, dom är nog nästan 30 i deras klass och alla var med tror jag. folk hade även ramlat av från våran klass så vi var då 6st. Då kände vi oss riktigt körda och dom var helt säkra på och vinna, dom dåliga förlorarna som stog och klagade på allting. men vilka spöade vilka då? jo vi spöade dom, haha så jävla kul.
I finalen var det hp1b (vi) mot up1+lärarna och även där var det vi som vann, med mycket desutom!
Riktigt kul, med tanke på att vi redan första matchen tänkte att  "nej, vi skiter i det" och mest stog stil och ingen tog bollarna.

Efter brännbollen åkte jag hem och satt här ett tag och sen följde jag med mamma på stan en snabbis. Hon skulle egentligen bort ikväll men hon blir nog hemma pga det dåliga vädret. Ska även träffa Joakim ett tag ikväll hoppas jag, och som jag har längtat.
Pusss

Kommentarer
Postat av: Anonym

mjaa de va lite småtrevligt va!:D

2008-06-13 @ 19:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0