-

Gårdagen vart ganska händelserik trotts allt, men orkar inte berätta allt.
Började iallafall med att anna kom och vi kollade på fotboll och satt här ett tag, syster var också här större delen av kvällen. Sen kilade vi iväg för att gå hem till någon (kommer inte ihåg namn) där vi var ett tag. Sen gick vi ner mot staden, faast.. vi kom inte fram för att anna och stefan pratade så jag stog själv i typ en halvtimme men sen gick (sprang) jag hem för att gå på toa. Sen tillbaka ner till stan och gå till mc donalds för att äntligen få min efterlängtade cheeseburgare som jag tjatat om hela kvällen. Sen blev det att gå runt och prata med folk, håna pontus lite och sen träffade jag evelina och ida så då blev jag kvar ännu längre. Gick omkring med enhel del olika människor under kvällen, haha. Sen kom joakim.

Idag har vi varit och kollat på fotboll, ksk. Dom vann med 3-0.
Nu sitter jag här och fryser i mina myskläder, mamma kom precis hem.
Och nu är jag hungrig..
Puesss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0