-

godmorgon!

Idag är det min dag, , min födelsedag. Känns visserligen som vilken dag som helst men det blir kanske bättre sen när lite släkt kommer och äter tacos och fikar.
Mormor tyckte jag skulle beställa fint väder till idag också, och nu ser det faktiskt ut som det är fint väder. Men man har ju sett tidigare att det kan svänga, helt plötsligt åskar och regnar det. Men hoppas det är varmt och soligt och skönt sen så vi kan sitta ute, blir så himla trångt inne.

Joakim ringde och sjöng för mig i natt vid 12, sööött. Han sjöng iochförsig bara typ första raden av låten, men det var tur det så inte min trumhinna sprack. haha nejdå, han sjunger så fint så :)

Blir nog mer skriva sen, kanske bilder? som jag har sagt i några veckor nu. Men idag har jag inget att göra ändå.
Pusss

Kommentarer
Postat av: jocke

Grattis:)

2008-06-17 @ 13:54:43
URL: http://juhlinjocke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0