-

Nu har mamma vart o köpt tårta tills ikväll, inte för att jag är speciellt förtjust i tårta men iallafall. Den här har jag för mig att jag tyckt vara okej, och då kan man ju ta en liten bit iallafall. För er intresserade så tror jag den heter Gustav Adolf..eller Gustav Vasa, hmm. men tror mest på Gustav Adolf. haha

Sitter och dunkar musik och sjunger med nu, det låter..bra, för o vara oseriös. o för att vara seriös så låter det hemskt, men vad gör det? jag är glad för det.

Vrukar alltid få kort från morfars syster, hmm. mammas faster? när vi fyller år. Det fick jag såklart iår med, men inget vanligt kort utan det var 2 kort från när jag var liten som jag aldrig har sett, Haha på det ena är jag allmänt söt och vinögd och på det andra kastar jag typ inkast o så hade hon skrivit "fotbollsstjärna redan som liten" eller något sånt, haha lite kul. snygga rosa "cykelshorts" hade jag med, fööör snygg!

Ha en bra dag med mycket godheter, för det ska jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0