-

Inte sova mer i mammas rum med öppet fönster iallafall. Klockan 20 i 8 kanske när mamma åkte till jobbet så startade hon ju såklart bilen. Och dom som hört hur våran bil låter i början innan den kommit igång vet nog vad jag pratar om. Den tjuter värre än, jaa jag vet inte vad, så det blev min väckarklocka.

Träningen idag var inställd, och lack blev ju jag eftersom jag inte tränat på evigheter och var riktigt sugen på och träna. Men ska nog ta en promenad sen och kanske gå en sväng till gymet. Får se hur det blir.

Finns inte mycket o göra såhär på dagarna i det här vädret, funderar på o gå o köpa mig en tidning och läsa eller någonting, hm. eller helt enkelt gå ner på stan en sväng, nu har jag ju pengar :)) men för det första så finns det ingenting i den här stan och för det andra är det inget roligt och gå omkring själv och min family jobbar ju. Kanske kan dra med mig joakim till norrköping eller stockholm här någon dag? han kommer hem ikväll, puss.

Nej vad allt är tråkigt, det blir nog en sväng till Ica nära och köpa en tidning eller två.
Puss

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: dt gör ju dt :D

2008-06-19 @ 12:04:42
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias

svar: tack ska du ha :D

2008-06-19 @ 12:05:06
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0