-

Har glömt o berättat att jag träffade anna i måndags efter skolan, vi pratade och hade det mysigt och trevligt. Jag har saknat henne väldigt mycket så det var skönt att prata med henne och få höra en uppdatering av hennes liv.

Gårdagen började med frilufsdag som inte var allt för rolig, men skönare än skola så ska verkligen inte klaga. Evelina och jag bestämde oss för att åka ner till min pappa och bada, sagt och gjort så for vi hem och bytte om och cyklade ner till djulö. Vi tog våra frigolitplattor och paddlade bort till djulöbadet, ont i armarna vill jag lova. Men det var riktigt skönt att flyta omkring där och förvånad blev jag över att det var så varmt i vattnet, riktigt varmt för att vara såhär tidigt på sommarn, hoppas bara värmen håller i sig.

Åkte och handlade med mamma och sen åkte vi och kollade på fotboll med Tove, värmbols A-lag. Dom förlorade och var väl inte speciellt bra men det var skönt och sitta i grässlänten iallafall.

Vid strax innan 10 så frågade mamma om jag skulle med ut och gå, och visst gjorde jag det.  Men efter en bit kom vi på att vi borde börja gå hemmåt igen för att inte komma hem vid 12. Men det var skönt o gå en bit iallafall.

Nu ska jag snart iväg till en varm skoldag igen, vill inte vill inte. Man borde inte få gå i skolan när det är sånt här väder, usch. snart är det slut på det iallafall, riktigt skönt.
Nu ska jag kasta på mig några shorts eller någonting! Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0