-

Dagen igår var kul och bra tycker jag.
Cyklade som sagt härifrån (djulö) till gersnäs, andra sidan stan typ. eller det var långt iallafall men det funkade. Var där hos anna ett tag med malin, sandra och anna såklart. Sen tog vi en taxi och bärgade med min cykel, haha. Kom iallafall bort till cissi och där var det enhel del folk, mycket trevligt folk, och endel andra med förkorta klänningar och med brösten upptryckta i ansiktet, haha eller vad säger evelina om det? iallafall, det var trevligt. Sen tog malin och jag min cykel för att vi var hungriga, då var såklart allt stängt så vi åkte hem till malin och åt skinkmacka och prinskorv och det var ljuvligt vill jag lova. sen åkte vi ner på staden igen och sen träffade jag Joakim och sen åkte vi hem till mig. Orkar inte berätta allt som hände hos cissi osv. men kul var det! Och det var nog första gången jag inte tog nått kort, bäst så kanske.

Idag har vädret växlat oftare än jag hinner blinka, eller något. Har vart några varma solstunder, några mulna stunder, några regnande stunder och blixtrande och åskande. Joakim åkte hem för ett tag sen och nu sitter jag här och är allmänt äcklig, borde duscha men det är rätt jobbigt så jag kanske ska bada istället? hmm..
Nånting måste jag göra iallafall innan jag sitter här och ruttnar bort,
pussilago

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0