-

Skriver från mobilen nu, men vet inte om det kommer upp? Men ser ni det här så har det ju gjort det, haha. Kom på att jag skrev fel något inlägg. Med fotboll och så. Men strunt samma :) i fredags var jag iallafall och åt med mamma, nettan och lasse i stadsparken, det var supermysigt. Idag har jag jobbat. Vaknade runt 9 av att telefonen ringde. Då var det syster som sa: du ska jobba! Så ja, det var bara o kasta sig upp och byta om och slänga i sig frukost. Började vid 10 och slutade kvart över 6 ungefär. Har plockat varor hela dagen så det här fungerat bra. Lite jobbigt när kunder frågar vart grejor finns bara och skillnader på möbler och sånt. För jag vet ju lika lite som dom. Men alla har vart trevliga, med undantag (a) haha. Ska jobba imorgon med. Skulle jobbat 10-typ kvart över 6 då med. Men sa att jag ville träna och behövde gå vid 5. Och bara för att det var jag så fick jag det (a) haha.Gud vad jag babblar på,och kommer inte det här upp nu då blir jag tokig som en oxe.Kan baraskriva29teckentill.puss:)

Kommentarer
Postat av: Astronauten

Vilken trevlig blogg du har!

2008-06-30 @ 22:14:43
URL: http://astronautenochfrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0