-

hemsk natt, kunde inte sova. i natt var det jag som inte kunde andas genom näsan, (som inte joakim kunde igår, han klagade på att jag skrev att han inte kunde andas) vaknat ett antal gånger också, sånna nätter tycker vi inte om.

först lektion på 30 min, rast, lektion på 5-10 min, rast, lektion på 30 min? kul dag, nej!
Var nere en jätte snabbis och kollade på duveholms skolans dag också, men oturligt nog kom vi nästan lagom till deras lunch, så vi åkte tillbaka igen.

Efter skolan som var slut vid ungefär 1 så blev det att skicka sms till mamma och klaga på att jag hade tråkigt att hon borde vara hemma och ta hand om hennes unge och visst var hon snäll och kom hem, kollade lite på resor och sen åkte vi ner till mormor&morfar, men va dom hemma? nej, så vi tvättade bilen där och sen åkte vi en raggarrunda som slutade med att vi var på skokanonen, och sen blev det intersport och sen ÖB, haha

Man ska inte ha matteprov 2-3 dagar innan skolan slutar, sjukt.
har endel idrottsläxor att göra också, men dom får jag skylla mig själv för, kunde ha gjort dom för länge sen men eftersom jag är sån som alltid gör allt i sista sekund så verkar det ju dumt att bryta det nu.
Nu ska jag äta gröt, yummi. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0