-

kort skoldag även idag, nu börjar sommarlovet närma sig.
matteprovet gick inget vidare men det det gör ingenting, eller klart det kanske gör någonting, men ska iallafall läsa matte A nästa termin också så ett G ska man förhoppningsvis kunna fixa ihop.

Imorgon börjar vi halv 1 eller något, ingen öfa för jag sa att vi skulle göra saker med klassen, haha. löve kjell. Men så stog det på tv:n idag att det var rundvandring på linden vid 10? okej? Nej, jag är ingen turist som är speciellt intresserad av hur linden ser ut, även vi ska gå där lite resten av skolgången. Hörde jag ingen hotellektion imorgon också? Hörde jag att det kanske bara är svenskalektionen och på den är det betygprat? förhoppningsvis..

Idag, ja, skulle ju ha vart storfiskarn med Tove och mor idag men jag vet inte hur det blir, vädret är ju inget man vill ställa sig upp och hurra för direkt, regnar lite då och då. Kanske blir en hemmakväll och kolla på sista dubbelavsnittet av frusna män söker kärlek, det låter mys. Eller så blir det fotboll..
Jag måste göra färdigt idrottsläxorna idag, emma du måste måste måste måste. okej?
Har ingenting o skriva, PUSSS

hoppashoppashoppas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0