sunshine

Nu blev det en liten lucka, och då passar det ju bra att skriva.

Vet inte riktigt vart jag ska börja men jag börjar väl med fredag, skoldag som avslutades med att kolla på fotboll istället för att ha coopertest, tack värmen! Sen var det hem fort som tusan och duscha, byta om, äta och packa och ja, allt sådant på ungefär en och en halv timme, caroline var även med mig hem och vi hann nästan gå ner dit vi skulle bli upphämtade i tid, nästan. duktiga! Sen var det bilfärd mot Linköping där det skulle kollas på Rix Fm Festivalen. Det höll på till halv 10 kanske? Efter det så mötte jag upp Joakim där och vi var kvar i Linköping till halv 12-12 någongång då bussen gick. Var massa festande folk överallt, och då menar jag överallt.  Fick höra många människor prata östgötska, haha.
Kom iallafall hem till hans lägenhet vid 1 kanske eftersom bussen var försenad.

På lördagsmorgon vaknade vi upp till strålande solsken, kanon. Åt lite frukost och så och sen duschade vi och gick ut för att gå en sväng och kolla lite. Slutade med att vi hamnade vid några fotbollsplaner och kollade på söta småtjejer som spelade fotbollscup. Sen gick vi och handlade och sen gick vi och kickade lite själva på det varma konstgräset.
Gick hem och lagade mat, han bjöd på kolbitar och makaroner -tack älskling. Haha, okej det skulle vara köttbullar, men dom blev brända.  Satt på balkongen och glassade lite. Sen bestämde vi oss för att gå ut igen och ta oss ner till vattnet, sagt och gjort så gick vi ut, men en viss Joakim tyckte att det var långt och gå så vi hittade en upplåst cykel som vi lånade lite och tog oss ner dit, satt där ett bra tag, myyys. Sen tog vi oss hem och lagade mat igen, och sen åt jag choklad och drack pepsi och han drack vatten och åt jordgubbar. tur att vi är lika nyttiga! resten av kvällen blev mys.

Söndag vaknade jag upp och kände att jag inte ville åka hem, men mamma kom iallafall och hämtade mig ganska tidigt, Joakim hade samling till matchen tidigt också så det passade väl bra. Väl hemma så la jag mig i solen och somnade, när jag vaknade upp var jag som en lam sill vilket inte var så bra eftersom jag hade samling till matchen någon timme senare. Spelade mot Floda och vi vann, med 5-1 :) kaaaaaanonkul!
Helgen var perfekt, mer sånt tack!

Inte alls många dagar kvar tills det är sommarlov nu, pusspådet!
Sommarlov är precis vad man behöver nu.
Nu ska jag försöka lägga in lite bilder och försöka lägga upp dom här,
fungerade inte häromdagen men får hoppas att det funkar nu.
PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0