godmorgon,

Vaknade för ett tag sen av att telefonen ringde, sånt gillar man verkligen inte på lov, inte sant?
Har nu hunnit ätit frukost och så, mackor och oboy, kan inte bli mycket goodare. men kanske nyttigare? aja, det var iallafall nyttigt bröd, sen den där oboyen -det kan vi ju prata om.

Sitter och kollar på något tråkigt program på tv, men funderar på att gå ut och gå faktiskt. Det skulle vara himla skönt med lite frisk luft och vädret ser så himla skönt ut idag. Annars kommer jag bara sitta inne ända till samlingen, dvs 17.45. och det låter kanske inte så bra, då kommer jag vara seg och trött.
Och tro det eller ej, men det ska faktiskt bli kul att spela match idag? jag är riktigt sugen och laddad. Känns det som nu iallafall, men allt kan ju komma att ändras när jag kommer ner och inser att jag även den här matchen måste ha förstora short och svarta strumpor. och sen även utav att endel kan vara så himla egoistiska. handboll, lagsport? hm, ja. jag trodde det iallafall. Men får väl se hur det blir idag, kanske spelar som ett lag? förhoppningsvis. Då blir matchen kul, jag glad, säkert många andra glada, vi kanske vinner, vi kanske slipper gå ner i fyran. Ja, ni fattar. LYCKA!

Nej, nu står jag inför beslutet. ut och gå, eller inte?
Skriver kanske någon rad sen.

Puss
/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0