just you

Fick ju påsklov i torsdags, det var väldigt skönt och behövligt. Torsdagen blev väldigt lugn, njöt mest av att ha fått påsklov :) Fredagen blev också lugn och på kvällen kom J till mig.

Igår (lördags) var det ju påskafton, gick ut och solade på dagen medans mamma tränade, jag var på tok för trött för att orka träna så la mig i ett varmt och skönt solarie istället och hade det bra :) senare blev det att åka ner till mormor där det blev påskmiddag och påskägg. sen far jag iväg tidigare hem för att jag skulle på fest hos evelina. Det var lite segt till en början när alla andra satt och åt men sen blev det kul tycker jag :) .
Senare skulle dom såklart ner mot stan, och klart man är dum och följer med i sina inte allt för varma kläder. det blev kallt, Jag trodde jag skulle frysa ihjäl, och jag menar allvar. usch det var inte kul.
J kom även in till mig på kvällen/natten. så jag fick cykla runt i stan ett tag innan jag skulle möta honom vid bussen. det var ännu kallare och inte alls kul, men äh. var ju för en bra sak iallafall :) När vi kom hem sen värkte mina fötter och händer så mycket så jag inte visste vart jag skulle ta vägen, det gjorde så ONT så jag kände hur jag bara hade velat kapa av dom. usch.

Idag har det inte hänt så mycket, vi körde ut Joakim till vingåker och tog då även en sväng på factory outlet och far sedan hem igen, och nu sitter jag här.
funderar på om det är något bra på tv ikväll? ska nog kolla upp det och hoppas på en myskväll.

Nu kallar myskläder och lite påskgodis och påskmust, mums.
/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0