kvällen,

Nu sitter jag här igen, har vart och tränat nu och så, gick väl inget vidare men skönt att röra på sig iallafall.
Nu gäller det bara att tagga till matchen imorgon, (om man nu kan det? hm, jag ska göra vad jag kan) tänker inte spela i 4an, fast kanske skulle vara kul ändå? kanske skulle passa oss bättre som vi spelar nu? hm, nej tyst på mig.

Mamma ligger halvdöd i andra soffan och är sjukling, hoppas inte jag blir sjuk bara. Det vore ju allt annat än kul såhär på lovet, nej usch.

Nu ska jag gå och duscha tror jag, har inte hunnit med det efter träningen än.
Tänkte även tala om att min blogg går i en uppförsbacke :O tro det eller ej, men har faktiskt haft hela 14 besökare idag, kolla bara.
image8

Nej, skriver kanske något imorgon.
Puss
/e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0