wish

image14
Var nyligen ute och övningskörde med far, till en början körde jag tydligen utan bilbälte fick vi syn på och sen fick jag motorstopp några gånger i den jävla bilen, genom den här turen har jag kommit fram till att:
1, Jag kommer antagligen aldrig ta körkort.
2, Skulle jag mot förmodan göra det så ska jag ha en automatväxlad bil.
punkt slut!
Min far tyckte viserligen jag var duktig? har ju bara kört två gånger. är kanske mest jag som är negativ till det hela men när jag väl kör så går det fint, det ska jag inte klaga på men bara långa raksträckor i stan. finns det det? nej.

Nog om övningskörnig, jag orkar inte tänka på det just nu faktiskt, finns annat att tänka på, som man kanske borde tänka mindre på? hm.
Ska snart slänga mig ner framför tv:n och kolla os-kvalet för handbollsdamerna. Sverige-Kuba. Får väl se om det är något att se.

Puss
/e

Kommentarer
Postat av: Pontus

memlan kör du i stan!:O:O:O

2008-03-29 @ 21:29:58
URL: http://enizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0